Världens bästa flow

Hej alla glada!
Imorse hade jag min längsta sovmorgon på länge! Om jag inte är utvilad nu kommer jag nog aldrig någonsin att bli det. Igår hade jag en av mina bästa dagar på länge. Löprundan igår var brutal, jag sprang en hel timme utan stopp, jag hade ett flow jag inte upplevt sen tidernas begynnelse. Nöjde mig liksom inte där, hade massa energi kvar i kroppen som jag behövde frigöra mig ifrån, så jag drog iväg på ett eftermiddags spinningpass och samma sak hände där, hade ett slags magiskt flow som aldrig tog slut... Jag kände mig som värsta superkvinnan. Idag kliar det och rycker i benen igen MEN jag måste hejda mig för att inte förstöra allt jag byggt upp.

Fredagskvällen spenderade jag tillsammans med en av mina bästa människor, hon hade handlat massa smaskig frukt åt mig så jag kunde göra mig en fruktsallad, det är kärlek! Vi kollade på massa lägenheter och senare idag ska jag göra iordning en plan inför morgondagen, då ska jag och pappa gå på massa visningar!
 
IKVÄLL ska jag hem till gamlis för att hundvakta två söta dogs och en söt lillebror, frugan följer med! Familjen är bäst!
VI HÖRS SNART IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0