24 timmar är ganska mycket när man tänker efter



Jag har aldrig tänkt på det såhär förut, men häng med nu. Dygnet har 24 timmar och under en vardag brukar dagarna se ut ungefär- sömn 8 timmar, jobb 8 timmar, alltså kvarstår ju ÅTTA hela timmar på dynet när man kan göra precis vad man vill. Är det inte härligt egentligen? Folk som säger att dom inte hinner med saker hit och dit borde lära sig att prioritera om och lära sig använda dygnets alla timmar på rätt sätt, för vem har egentligen inte tid med EN timme av dom här ÅTTA för lite egentid?
INGEN HAR INTE INTE TID! 

Idag valde jag att använda MIN timme till en promenad hem från jobbet. Jag ska tusan börja använda ryggsäck så jag kan plocka ner jympadojjorna och gå till/från jobbet (ryggsäck som för övrigt är mitt värsta) bara för att få någon EXTRA-MIN-TIMME då och då! Det är som rena rama guldet. KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Christian

Bra snack Lina! =)

2011-02-06 @ 20:34:16
URL: http://everydaymatters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0