Att lägga sitt öde i andras händer

Idag ska jag skriva mitt kärleksinlägg nr två som jag lovat, men först ut frirören. Nu sitter jag med och laddar upp med hårtorken i högsta hugg och tänker ut alla möjliga hemska scenarion som skulle kunna hända med håret. Tur att jag känner att jag hittat helt rätt frisör som jag inte släpper i första taget. Det känns tryggt och jag känner tillit, hoppas jag känner likadant efter idag. Jag har varit med om det mesta när det gäller hår och har haft de flesta färger som finns på färgskalan därför jag tänker alltid ut en backup plan jag kan ta till om det går åt fanders.
Idag känner jag mig spontan och öppensinnad, vad sägs om svart?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0