Jag är galen men jäklar vad grym jag är endå

Att promenera i mörkret kl 06.30 på en måndagsmorgon när termometern visar -23 är galet och onormalt. Ont gjorde det och jag trodde att både min Iphone och jag skulle frysa sönder på kuppen men tänk att vi båda klarade oss.
Nu är jag piggare än någonsin!

Idag tänker jag ha svart långklänning dagen till ära. Hoppas jag får ett hemligt blombud eller ett kärleksbrev. Tänk om jag har en hel bunt med hemliga beundrare där ute?
Ha världens bästa dag hörrni. Se nu till att sprida lite extra kärlek runt omkring er för att kompensera kylan därute. PUSS PÅ ER RARINGAR!


Kommentarer
Postat av: Julia

i love YOU! tills hjärtat säger stopp! <3

2011-02-14 @ 11:12:32
URL: http://juliellig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0