Jag ber till gudarna att den här natten bl...

img_9186 (MMS)

Jag ber till gudarna att den här natten blir bättre än igår. Efter en timmes sömn inatt är jag nu efter en hel jobbdag slut som artist. Jag känner att förkylningen snart återigen är ett faktum! Morgondagen kan med andra ord bli hursomhelst. Jag var tvungen att rensa huvudet på skit så jag tog mig ut på en minst sagt livsfarlig ispromenad såhär lagom på kvällskvisten. Friskluft är det nya! Från och med igår har jag lovat mig själv att ägna minst en timme åt mig själv, alltså egenvård! Först och främst träning,  promenader och relax i bastun, visst låter det som en bra deal :) ? Godnatt hörrni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0