Jag gjorde det!

Ikväll har jag gjort något stort! Jag har kastat mina bruna favoritbyxor. Bäst-före-datumet hade passerat redan för någon månad sen men när hålet på insidan av låret bara blev större och större insåg jag att den enda utvägen var att mata papperskorgen med dom. Och för att verkligen försäkra mig om att jag inte skulle ångra mig några timmar senare och fiska upp dom ur skräpkorgen så rev jag sönder dom en gång för alla. Min trygghet är borta, mina favoritbyxor kunde jag lita på, dom fanns alltid där för att behaga mig på bästa sätt. Passade till det mesta, jag förstår ifall alla andra är glada som har sett dom minst hundra miljarder gånger om. 

Det här känns ju jätte konstigt, för dom var alltid förstahandsvalet när jag inte visste vad jag annars skulle ha på mig. Men det gäller ju att kliva ur sin bekvämlighetszon ibland och nu känner jag mig väldigt obekväm.

Jakten på favoritbyxorna har just börjat!
Godnatt kära ni, från en Lina som har tappat rösten och låter lika hes som en rökarkärring från 40-talet! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0