Nedräkningen har börjat

Idag har varit en mycket fin dag. Jag vaknade enligt min kroppsinställda klocka som alltid numer väcker mig runt åtta-tiden på lediga dagar vilket jag har börjat uppskatta mer och mer då jag inser att jag faktiskt "tjänar" några timmar på det hela. Tillsammans gjorde jag min morgon med min bästa kaffemugg, en bok och lite text-tv i hopp om att bli mer allmänbildad och lärd, det gick hyffsat bra och nu är jag lite klokare än jag var igår.

 Söndagskaffe tillsammans med två av mina finaste finaste arbetskamrater från Gina-tiden. Det var länge sedan nu men jag är så tacksam över att vi fortfarande finns kvar i varandras liv, det gäller att hålla hårt i dom människorna som får en att må bra och skratta. Kaffehög som jag var efter långfikat tog jag mig till SATS, och idag fick jag lära mig att styrketräna med träningsvärk INTE är en höjdare.



VET NI? Om exakt en månad fyller jag år! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0