Taxi bokad 04.55

Jag ringde precis och bokade en taxi som anläder till mig alldeles för tidigt. Hur fan tänkte jag egentligen när jag bokade ett tåg som ska ta mig till Göteborg kl halv sex på en lördagsmorgon?!! Ingen stadsbuss går den tiden på dygnet och jag tror inte att någon mamma eller pappa i världen är redo att ge upp veckans kanske enda sovmorgon för att agera taxichaffis åt en dotter med taskig planering?! Jag känner på mig att det inte blir många timmars sömn inatt, jag har inte ens packat väskan. Okej jag ska bara vara borta två nätter MEN endå, jag som trodde att framförhållning var ett av mina starka ledord? Dags att tänka om, sista-minuten-hets är det nya!
Det mest fantastiska med att leva är att man lär sig nya saker varje dag!

SKÖNT ska det bli ialfall med en tre-dagarshelg och att få miljöombyet + umgänge med en av mina närmaste hjärtisar! Jag har hört talas om att Göteborg har vunnit mångas hjärtan, frågan är om det lyckas charma mitt?
UPP TILL BEVIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0