The dinner



Vilken härlig dag! Idag kan man verkligen säga att jag har tagit vara på min lediga dag! Kusinhäng hela dagen samt ett besök hos mormor. Vi fick oss en stor slant så vi tog en promenad ner till stan för att äta lunch. På eftermiddagen blev det lite nice kaffedrickande med en kär vän till oss och som vanligt spårade hela vårat samtal ut och slutade i en enda skrattsalva, den killen lämnar oss aldrig skrattlösa.

 Kastade i mig den här glamourösa middagen när jag kom hem bestående av två ägg, avokado och tomater, det smakade som i himmelriket! Ägg är helt klart det nya!!!

Slutligen var det bara att dra på sig träningskläderna för på gymmet väntade min träningshjälp! Vi körde igenom lite nya övningar och nu är det i stort sett bara att sätta igång- mot toppform! Kalla mig nörd men jag har bestämt mig för att behålla mitt kort på SATS och ACTIC tillsvidare...

okejj, vilket konstigt inlägg det här blev?! NU DECKAR JAG, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0