The more we share, the more we have



GODMORGON!
Idag börjar jag klockan tolv men jag gillar att gå upp alldeles för tidigt och inte göra någonting, typ hinka i mig alldeles för mycket morgonkaffe. Egentligen hadE det passat perfekt med ett träningspass men just idag passar det bäst efter jobbet. Nu till frågan, Actic eller Sats? Ibland blir det jobbigt när det finns fler valmöjligheter. 

Igår hände en sjuk grej. Min familj har varit bortrest i över en vecka och igår fick jag en smärre chock när bilen stod parkerad på uppfarten, ytterdörren var olåst och resväskorna stod i hallen. VA??! Jag hade missupfattat det helt fel, jag var säker som sten på att dom skulle komma hem imorgon så jag fick ställa in tjejmyset jag hade bjudit in till. Det känns skönt att återigen ha lite sällskap här hemma i stora huset men tusan så skönt det har varit, inga spöken och inga inbrottstjuvar! Det är alltid det jag fruktar som allra mest när jag är King of the castle!
Jag kommer nog aldrig växa upp, men vem vill det?
JALLA I DIN FRALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0