To avoid criticism, do nothing, say nothing, be nothing

Här sitter jag och drar fingrarna genom mitt nyklippta och SPIKRAKA hår. Haha det är rakt som en linjal och lika tjockt som en fullvuxen lejonman. Jag älskar känslan av nyklippt men jag hoppas att håret snabbar på sig lite med tillväxten dom närmaste dagarna för lite kort är det, jag var lite väl kaxig när jag sa att det bara var att klippa på. Annars är jag förtjust óch samtidigt väldigt ovan med att vara blond. Jag har alltid alltid alltid oavsett med eller utan slingor sett mig själv som brunhårig men det det är nu historia, en ny epok tar vid. 

Ikväll har jag gjort något bra, jag drog på mig löpdojorna, drog till SATS och sprang för glatta livet på ett av löpbanden. 50 minuter rakt av. Efter passet hade jag blodsmak i halsen och därav kände jag att jag gjort mycket bra ifrån mig.
 En charmig röd ansiktsfärg + blodsmak= well done!

Veckan fortsätter med jobb fram till fredag och på lördag tar jag ett break från Uppsala och åker till Göteborg för att hälsa på en hjärtevän som flyttat dit.
KRAM PÅ ER MINA FINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0