VIKTIGT

Jag gav oss en uppgift igårkväll och vi skulle fundera på vad som var viktigt och mindre viktigt i livet. Som vanligt är ni dåliga på att kommunicera med mig här på bloggen, men då kan ju jag köra en snabb redovisning för er ialfall!

VIKTIGT I LIVET
Vänner som jag bryr mig om och älskar
Vänner som bryr sig om mig och älskar mig för den JAG är
Ärlighet, rakhet och respekt
Drömmar och mål som motiverar mig och ger mig livsglädje
Att omge mig bland coola människor som inspirerar och får mig att vilja bli en ännu bättre människa
Att ta hand om min kropp och själ som om det vore mitt tempel, för det är precis vad det är :)
Att alltid våga testa på nya saker, dvs aldrig låta rädslan ta över!
Att värdesätta mig själv och att alltid tänka fina och bra tankar om mig själv och andra

OVIKTIGT får ni imorgon! KRAM PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Julia

Du och jag är ett bra team <3 På måndag blir det sängdags 19.15, så du vet! :)

2011-02-04 @ 14:24:03
URL: http://juliellig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0