Beautiful day



Idag fick jag rysningar på min promenad in till stan. Solen sken och värme mitt ansikte, knappt ett moln på himmlen och U2 spelade Beautiful day i öronen. Det var helt klart utan tvekan årets skönaste och finaste dag och den finaste promenaden sen mannaminne. Jag sjöng med i texten och log för mig själv. Man skulle ju kunna tro att jag funnit kärleken i mitt liv eller vunnit en miljon på lotto, men fint väder gör mig alltid på sjukt bra humör, fler sånna här dagar tack! 

Jag drack kaffe med Karro och besökte systembolaget för lite alkohol samt Ica för nötter och choklad som jag tänkte dela tillsammans med Fia. Vi ska nämligen fira att vi är så jäkla bra och härliga! Kvällen får ta oss precis vart den vill! Visst har jag föressten blivit en hejjare på att uppdatera ;) CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0