Dags att ladda batterierna

Imorgon är det dags för ännu en fredag! För mig blir det en förhoppningsvis rolig jobbfredag som avslutas med afterwork hemma hos en jobbfriend! Jag känner mig nöjd och utvilad efter min lediga dag som avslutades i biosalongen tillsammans med familjen. Narnia var kvällens film och det gulligaste av allt var nog när pappa släppte en tår i slutet av filmen, jag vet nog allt vem jag fått min känslosamma sida ifrån!

I helgen ser vi fram emot jobb både lördag och söndag. Är det bara jag som tycker det är skönt att slippa gå ut och partaja när det är mörkt och ruskigt ute? Jag är som en björn, går i idé när det är mörkt och kallt men så fort våren tittar fram fylls jag med massor av vårkänslor och vill göra allt.. Någon mer som känner igen sig?
KRAM OCH GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0