Det finns mycket att vara glad åt

Alldeles nyss fick jag ett härligt sus genom kroppen...
Jag kom just på vad fint jag har det, några exempel....

Det är nytt år...
Vårkänslorna smög sig på idag när jag jag gick från gymmet till bussen...
Det blir ljusare och ljusare för varje dag som går och snart tittar det gröna gräset fram...
Jag är glad över alla fantastiska människor som förgyller min vardag, som får mig att skratta och må bra...
Jag är lycklig över att veta att jag snart får bada i havet och värma mig under solen..
Jag är lycklig över att jag snart får flytta
Jag är nöjd över att jag tog mig till ännu ett spinningpass idag
Jag är glad att jag är jag!

Ni ser, det finns ju massor att glädjas åt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0