En vecka hinner passera fort

Oj hörrni, jag känner att dagarna har sprungit ifrån mig, men så blir det lätt när man har roligt. Hinner knappt reflektera innan man inser att ännu en vecka har passerat! Just nu tänker jag, en vecka närmare värmen och solen. Jag törstar efter värme! Idag är det fredag och den här veckan har varit full med massor massor av kompishäng på olika håll :) Bio, fika, middagshäng och allt vad det kan tänkas vara! Tack alla ni som får mig att må bra och skratta varje dag, jädrar vad ni är bra! Hur är det möjligt att jag lyckats hitta er? Varenda en borde få en guldmedalj.

Nu känns det att helgen är kommen. Jag firade det hela med att värma upp bastun och så drog jag på lite skön musik och hade kvalitetstid med mig själv. Kände att jag behövde det efter många dagars jobb. Just nu försöker jag att fokusera på saker som får mig att må bra så imorgon ska jag försöka att ha min första sovmorgon på länge, just nu bjuder dom tre kommande dagarna på l-e-d-i-g-h-e-t!

P.S Nu har jag mitt gammla nummer igen, som jag btw har haft i 11 hela år.




Matthias-  the one and only!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0