F-l-o-w


Hej mina puddingar!
Vilken dag vilken dag. Var det bara jag som fick lyckorus av solens strålar idag? Hade jag varit ledig hade jag dragit på mig längdskidorna och pulsat iväg i något skidspår, men jag jobbade istället och hade en alldeles utomordentlig arbetsdag.

Just nu upplever jag att det mesta känns roligt och efter att jag såg filmen 2012 igår så kom jag överens med mig själv att jag ska försöka leva som vi bara hade ett år kvar på jorden att leva. Jag drabbades av en smula livsångest. Jag vill ha roligt, göra knäppa saker och skratta VARJE DAG. Ta det med en nypa salt, MEN man vet aldrig vad som händer. Jag tänker leva varje dag utan att bry mig om ifall jag gör bort mig eller gör knasiga saker, jag vill bli ännu bättre på att våga chansa, jag tror att livet blir tusen gånger roligare då, och livet är en resa, ingen destination!

Jag har alltid varit bra på att säga och göra vad jag vill utan att bry mig så mycket om konsekvenser och jag har många gånger utmanat mina rädslor och gjort saker jag inte trott att jag vågat MEN ibland tror jag endå att man begränsar sig och håller tillbaks pg.a tvivel och rädsla inför det okända dvs det man inte kan ta på eller kontrollera.Nu blir det djupt men jag hoppas att ni förstår på ett ungefär vad jag menar. Våga lev livet fullt ut, våga förlora och misslyckas och var aldrig rädd för att visa era nära och kära all den kärlek dom förtjänar! Kärlek är som sagt det enda som växer när man slösar med det!

Imorrn är jag ledig och ska till stockholm på ett spännande och nödvändigt besök.
Här kommer en bild direkt ifrån omklädningsrummet Tänk vad mycket roligare det blir att träna när man har en kamrat under samma tak. GODNATT PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0