Inte riktigt kommit iordning...

Hej på er och sorry för mitt lilla avbrott på min älskade blogg. Jag har klurat och förösökt att skicka sms-inlägg utan vidare framgång, att texta vanliga inlägg går ju men det tappar ju hela sin charm, jag vill kunna live-blogga och visa er massor av bilder. MEN det kommer, det är mycket man ska lära sig med iphonen.

Anyways, i onsdags var jag nästintill ledig och hängde hela dagen med Helin. Tack gode gud för att du förde oss samman :) Kan man säga så? Ja det kan man nog, med en del människor jag träffar och lär känna kan det verkligen kännas som att det var meningen att vi skulle finna varandra på ett eller annat sätt! I sommar ska vi hoppa fallskärm, något som jag drömt om så länge jag kan minnas!





Idag är det fredag, klockan är ca halv tio, jag har varit uppe ett par timmar och spinnat mig svettig på ACTIC, morgonkaffet är uppdrucket och det är dags för en dusch innan det är dags att börja tänka på jobb.  
NU TAR VI DAGEN MED STORM!
KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Helin

Supermysig dag vännen <3 H&M förde oss samman på barnavdelningen och gav oss en oförglömlig sommar. Men denna sommar ska toppa sommaren -10. Pusss <3

2011-01-22 @ 18:04:56
URL: http://helgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0