Läste jag en kul grej i lillebrorsans KP

- Livet är som en tandkrämstub, det finns alltid mer att klämma ut!
 Låter precis som något som skulle kommit från mig själv.

Idag trodde jag att jag skulle få vara ledig men det slutade med en härlig dag på jobbet istället. Imorrn ska jag sätta igång med träningen igen, fyfasiken vad jag känner mig ur form efter allt. Konstigt att det alltid blir samma sak vid samma tidpunkt på året egentligen, förra året var det precis samma känsla. Idag efter stängning så fick jag världens sug efter grönsaker, så jag handlade en hel matkasse full med grönsaker och keso. Nu blir det sallad månaden ut, MINST!

Jag letar frebilt efter min kamera, eftersom jag lovat mig själv mer bilder på min fantastiska vardag MEN jag hittar den inte. Misstänker att den ligger längst ner i någon flyttkartong efter att jag flyttade hem. Tänk att sånna där kartonger kan stå i flera månader utan att någon rör dom. Imorgon ska jag göra ett ordentligt försök.
KRAM PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0