Lycka är att vara 45 min tidig på jobbet med träningen avklarad...



Tänk vilka småsaker som kan få en (mig) lycklig när jag tänker efter. Jag är grymt stolt över mig själv, Fia och Agnes som vecka efter vecka faktiskt kliver upp typ mitt i natten för att utsätta, chocka och utmana våra trötta kroppar med hård fysisk aktivitet när man egentligen har ett par timmar kvar att fylla på "sovkvoten" Jag har tjatat om det här förut och jag kommer med all säkerhet att fortsätta för jag vill att alla andra ska upptäcka och förstå det magiska med tidiga vardagsmorgonar. Frukosten smakar minst 10x bättre efter man tagit ut sig rejält och tro mig, krafterna räcker hela dagen MINST!

Ordet ledig känns fint för imorgon! :)
Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0