Två favoritflugor i en smäll


Det blev härligt söndagshäng i staden med lunch. Jag delade ut lite uppskattade julklappar, tror att boken satt som handen i handsken för min kära kusin. Framåt eftermiddagen var det dags för sällskapsbyte och in kom en av mina bästa vänner från gymnasiet, ingen mindre än ELLEN :D

En trevlig helg med massor av kompishäng har passerat och jag känner mig fylld med kärlek och energi inför veckan som kommer.

 Men hörrni, imorgon är det måndag, och ni vet väl vad måndagmorgon betyder? Morgonspinning! Jag är laddad och borde sova snart. Har redan förberett morgondagens frukost, lunch och två mellanmål. Jag tjatar ju mycket om att nyckeln till framgång stavas framförhållning och planering!
GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0