13.22 Direkt ifrån Amadores och str...

13.22 Direkt ifrån Amadores och stranden! Vi har det minst sagt gött just nu! Att värme kunde kännas såhär ljuvligt och att solen kunde vara så stark var ett minne blott för mig fram tills i förrgår! Vi bor i ett hotellområde som ligger uppe i ett bergigt jäkla område! Bättre utsikt får man leta länge efter, om det ens går att få. Vårt rum ligger hela TRE hissar upp och vi kan nästan ta på solen! Vi har hängt Puerto Rico och igårkväll drog vi till Maspalomas (fast vi trodde att vi hade åkt till Playa de Ingles.) Haha vi beter oss som riktiga turister här utan att skämmas! Igår lärde jag mig fyra saker: Att vara noggrann när jag smörjer in mig med solskyddsfaktor (just nu liknar jag en halvstekt prinskorv.) Att alltid vara övertydlig när man beställer mat (jag bad sallad istället för pommes eller ris och curry tilll kycklingen, istället fick jag in kyckling UTAN curry OCH pommes OCH ros?!! ) Att klaga när man inte är nöjd. Att bara dricksa till dom som gjort sig förtjänt av det! Jag återkommer med fler lägesrapporter, nu vet ni att vi lever och frodas :D Värmen gör mig gott ska ni veta mina kära vänner TROTS att jag får ligga i skuggan och sola med skjorta på! Jag konstaterar varje dag att man lär så länge man lever! I eftermiddag gör vi ett nytt försök till Playa de Ingles!


Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

2011-03-21 @ 15:07:52
URL: http://danielkl.com
Postat av: Nina

Fin header! :)

2011-03-21 @ 15:25:23
URL: http://ninakauppila.blogg.se/
Postat av: Tilda

Fin blogg! Kika gärna in min =)

2011-03-21 @ 15:40:26
URL: http://tildajaremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0