Det här får mig att längta

Att känna mig frisk, stark och energisk. Känna solen värma mitt ansikte. Ett solblekt hårsvall. Lukten av grön mark. Sena spontana sommarkvällar med skratt. Dagen när jag får flytta in i min kära lägenhet. Utomlands på fredag. Ett gapskratt som aldrig tar slut. Att upptäcka en ny matträtt. Den dagen jag får alla mina pusselbitar på plats. Vackra sommarklänningar. Att dricka islatte i stekhet sol. Balkonghäng med mina hjärtevänner. Frosseri i exotiska frukter. Påskliljor i rabatten. Gladiatorsandaler. Långa löprundor på okänd mark med musik som får mig att aldrig vilja stanna. Lukten av nygrillat. Känslan av total frihet. Havet.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka härliga och häftiga saker du tar upp!

Fin, fina Lina. Kom hem brun så ska vi få skrattanfall som aldrig tar slut.

2011-03-21 @ 21:20:52
URL: http://lice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0