Det spelar ingen roll hur trassligt, tråki...

img_7283 (MMS)

Det spelar ingen roll hur trassligt, tråkigt eller hopplöst det känns när jag har den här fantastiska människan vid namn Helene i mitt sällskap. Jag bjöd oss båda på bio och fick en fin present! Att skratta måste ju vara meningen med att leva?!  Att ha rätt vänner i sitt liv känns ju som en självklarhet när jag ständigt blir påmind om vilka fantastiska själar jag har vid min sida VARJE DAG. Ikväll fick jag ett meddelande som är värt mer än alla blommor i hela världen. Att stötta och visa medkänsla är bland något av det finaste man kan göra för en annan person. Nu säger jag godnatt till er! Imorgon hoppas jag på en fin dag :)


Kommentarer
Postat av: Helene

Du är en underbar vän Lina <3 puss

2011-03-16 @ 19:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0