Efterlängtade semester äntligen har du kommit

Gissa om jag känner för att pusta ut nu när jag har över en veckas ledighet som väntar runt hörnet och dessutom en hel vecka på utländsk mark. Gissa om jag känner att jag är värd varenda soliga och lediga minut. Jag kan inte komma på senast jag hade över en veckas sammanhängande ledighet. Det har sagts förr, jag älskar att vara på jobbet men jag känner mig at the moment desperat efter vila och avkoppling och nu kan det inte kännas mer lägligt. Jag hoppas och ber till gudarna att förkylningen drar sin kos i samma veva som flygplanet lämnar startbanan imorgonkväll. Det enda som har inhandlats till resan är jordens vackraste långklänning som jag tänkte skulle dekorera min förhoppningsvis brunbrända kropp bland sand och palmer. Redan efter första ögonkastet satte jag igång min fantasiverkstad och konstaterade att den ska jag ha i mina ägor.

Det känns extra roligt att åka med en person som inte funnits i mitt liv särskilt länge. Tiden har ingen betydelse i det stora hela, det är enkelt, känns det lätt så är det rätt. Och lätt är ordet, allt känns så lättsamt och skratt finns det gott om så jag tvekar inte en sekund på att vi kommer att få en bra vecka tillsammans. Ni kommer säkerligen att få se mer av henne i bloggen under veckans gång! Nu är det dags att leta fram pass och resväska! KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0