Game-over!!!

Om jag klagade på att jag frös under alla lager av täcken och kläder igårkväll så var det bara förnamnet! Tog mig igenom en tuff dag på jobbet, svettigt, kallt, varmt, ruggigt, asvarmt om vartannat... Nu har jag legat i någon slags suddig feber-dimma i flera timmar! Kvällens outfit- stickad kofta, morgonrock, TRE filtar och fårskinnstofflor. Vem vågar utmana? Mest kläder på kroppen vinner. Jag passar på att utlysa ännu en tävling, den som lyckas sova minst tre timmar inatt är segraren! När man mår såhär pissigt är det helt okej att tycka synd om sig själv och det är mer än okej att önska att någon kärleksfull själ kunde klappa mig på kinden, ge mig en puss på pannan, mata mig med isglass och tycka synd om mig. Men hörrni feber rensar upp i kroppsystemet, come on febern ta mig med storm och gör mig till en ny kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0