Hurra för att jag har världens bästa gäng vid min sida

Hej allihopa! Ni behöver inte vara oroliga, jag har inte hoppat över något räcke ner i Fyrisån och jag har inte gett upp livet. Jag har bara haft väldigt fullt upp med att sköta jobb samt vårda mina relationer! Jag kan utan att överdriva påstå att jag har endast dom bästa vid min sida! Hela fredagskvällen har jag spenderat i kungligt sällskap och tänk att alla dessa underbara människor ska förgylla min lördagskväll i firningens namn! För er som har missat mitt tjat så kan jag meddela att jag fyller år på söndag (3 år kvar till 25). Ville bara säga hej till er innan jag släcker ner för kvällen! GODNATT PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0