Idag har jag firat, men inte med en äcklig semla

Hej hopp! Idag har jag och Hanna firat två saker! 1. Att det bara är tio dagar innan vi sticker till sol, värme och avkoppling. 2. Vårsolen! Sushi och kaffe smakade bättre än något annat skulle gjort en dag som denna. Det tar på krafterna efter en veckas sjukdom, så när jag läste ELLE och bläddrade på datorn samtidigt slutade det med att jag somnade, så en tupplur har jag lyckas klämma in också. Ikväll ska jag hem till Karolina och Johan, jag ska alltså HEM till dom! Ska bli så spännande att se deras nya lägenhet. Tänk så fort alla runt omkring mig blir vuxna, idag träffade jag på en kär vän som redan hunnit med att bli pappa till en söt bebis jag hade turen att få klappa. När ska jag växa upp och bli vuxen då? Jag har ju ett jobb och jag har en lägenhet (snart) men jag känner mig så långt ifrån vuxen det bara går att bli! Räknas det bara om man har en karl och bil? Eller en karl MED bil? Isåfall måste jag lägga på några kål... fast jag vet inte när jag tänker efter så vill jag nog inte bli vuxen riktigt än.
Jag tror jag ska satsa på att bli exta barnslig istället. :) JALLABYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0