Mumford & Sons

Jag har hittat ett gäng, dom är helt perfekta! Perfekta att umgås med dagar som dessa! Hoppas att deras musik får mig på benen inom kort! Om jag är sjuk längre än två dagar finns det risk för depression, nu har det gått TRE... Mitt glada humör och min optimistiska ådra har sina baksidor, rubbas balansen blir jag ett monster. Jag försvinner och när det inte längre finns någon kontroll är det svårt för mig att påverka min fysiska och psykiska hälsa. Det känns som jag har svalt tjugo meter taggtråd och ätit glaskärvor med spik till frukost. Det går fort utför, men det bästa av allt är att jag snabbt hittar tillbaks till mig själv när vindarna vänder och då är jag mer sugen på livet än någonsin! Tillsvidare tänker jag lyssna på mina nyfunna vänner och fortsätta tycka synd om mig själv, men bara halva dagen, det är okej att älta, lida, känna mig menlös och stirra in i väggarna. Det gäller bara att inte ta det för långt med risk för att fastna. I eftermiddag är det dags att påbörja min megaboost. Hur det brukar gå till berättar jag senare. Kanske bjuder på min spellista ikväll! Hej!

Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

fin header allt bra?

vore gulligt om du kunde rösta på min sons bild i en tävling här

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

2011-03-03 @ 13:07:32
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: julia

Åh fina lino, sånna kommentarer gillar vi och särskilt när dom kommer från dig :) lite respons sitter liksom aldrig fel.

Så tjuvarna får vi akta oss för framöver!



Jag röstar för att du hakar på lördagkväll, så sitter vi och snackar och tar någon drink för brunchen på söndag börjar klockan 12 och då hinner ju du inte vara med :(

2011-03-03 @ 15:30:14
URL: http://juliellig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0